“Дневник” и “Капитал дейли” мощно рекламират ски съоръженията в Алпите

Общество

16-09-2016, 11:26

Снимка:

24chasa.bg

Автор:

24 часа

Всичко от Автора

И също така мощно критикуват ски съоръженията в Пирин и Витоша


Защо “Икономедия” обича чуждите лифтове, а мрази нашите 


“Алпийските курорти инвестираха в нови лифтове преди сезона. Австрия, Швейцария и Италия подобряват ски инфраструктурата."

Тази новина се появи в сряда, 14 септември, на сайта на “Дневник” - част от групата на “Икономедия”, и защото наистина е важна за всеки българин, който обича ските, бе четена през целия ден до четвъртък вечерта от над 11 213 българи. Коментарите към нея бяха над 100.

 

 

Вчера, на 15 септември в раздела “Компании и пазари” на вестник “Капитал дейли” - също част от групата “Икономедия”, текстът получи и живот на хартия върху цяла страница. Виж факсимилето.

Новината наистина си струва - алпийски курорти мощно инвестират в нови ски съоръжения. Целта е да се превозват максимално бързо скиорите, да няма никакви опашки или да се свържат курорти в едно цяло.

Ски центрове в Австрия, Швейцария и Италия се надпреварват кой да вложи повече.

Текстът с мощната реклама на ски зоната Арберг в Австрия, която разполага с 87 лифта и 305 километра писта, след като в нея са били вложени 45 милиона евро за нови кабинкови лифтове, е важен. Защото показва колко необходими са инвестициите в зимния туризъм навсякъде в Европа. Това го потвърждават данните от “Дневник” за Франция, където прочутият курорт Вал д'Изер от този сезон ще има нов кабинков лифт за по 10 души, който ще превозва по 3600 скиори на час. А пък в малкия сектор “Сигнал” на ски зоната на Алп д'Юез са били разглобени старите лифтове от 60-те години и на тяхно място са били изградени нови седалкови и кабинкови лифтове с капацитет от 3300 души на час.  

До сезон 2015-2016 г. стигането до селото План Понталбер до Ла План ставало бавно, разказва в "Капитал дейли" авторът Георги Филипов. Старите седалки обаче вече са заменени с нови.

И още за други инвестиции, но в Швейцария, където старият двуседалков лифт между курортите Вияр и Ле Диаблюрет е заменен от четириседалков.

И т.н. за инвестициите в нови лифтове преди сезона в Австрия, Швейцария и Италия. Всичко това описано професионално в сайта "Дневник" и вестник "Капитал дейли". 

 

 

Как обаче колегите от "Икономедия" пишат за инвестициите за същия този ски туризъм, но в България - в Пирин и на Витоша. Един преглед на заглавията в "Дневник" и "Капитал дейли" на тема ски туризъм: "Туризмът все повече изяжда пейзажа", Фотогалерия: Ски, лифтове и (липса на) опашки в Банско, "Кампанията за втори лифт - антиреклама за Банско", "Протест в защита на Рила, Пирин и Витоша ще се проведе в 5 града", "Не ни били ски писта, а най ни били ливади", а ето и детайли от "рекламата" на българските ски курорти в изданията на групата: “Най-ценните гори в Пирин са заплашени от планираните ски писти, твърдят екоорганизации”. “Екипът на "Зелени закони" призова премиера и екоминистъра да спрат проектоплана за Пирин”. “Новият план за Пирин ще бъде атакуван в Европейския съд, прогнозират експерти”. С риск да ни обвинят, че сме на страната на “лошите”, бихме отбелязали колегиално - не можеш да претендираш за обективност, а да не коментираш фактите обективно.

 

 

Източник: 24chasa.bg