Предизборното фелацио на Дежурната врачка!

Къде другаде, ако не в официозната ТВ7,  шаманът на червените кхмери – Кольо Колев реши да оповести традиционното си предизборно фелацио, насочено към традиционните господари от БСП и разбира се настоящите платци от Бареков без цензура. Че изследването на Кольо е съвсем без цензура, то е ясно – брутално и грубо обслужване на новата бъдеща коалиция БСП - ДПС - ББЦ, по начин от който биха се срамували даже и родоначалниците на ибрикчийската  социология – Кънчо и Андрей.

Кольо Колев вече прекалява по всякакви параграфи и май е време сериозните медии да наложат бойкот на социолозите-бухалки. Така както десетки общественици призоваха за санитарен кордон около медиите-мутри, служещи за разправа с неудобните опоненти в политиката и икономиката.
Лошото е, че и журналистите понякога са всеядни и мързеливи – нямат воля и усърдие да вдигнат завесата над мозъчните тръстове, призвани да бранят наложеното статукво. Не толкова ги е страх, колкото може би са свикнали да си пълнят ефирното време с Червен Кольо и неговите брътвежи. Които нямат връзка с реалността, времето и пространството.

Да не забравим, че дори „Галъп“ собственост на близки до БСП социолози даде предимство за ГЕРБ в сблъсъка със социалистите. Макар и минимална преднина дават и всички останали, но не и станалата за посмешище „Медиана“. Която ако забелязвате се чуди кой по-добре да обслужи – Орешарски, Станишев или Бареков? Хем расте одобрението към кабинета, хем БСП са първи на изборите, хем Бареков с големите проценти. За ГЕРБ хората не искали и да чуят. Да де, ама и преди последните избори Кольо даде сигурна победа за червените и то с разлика. През 2009-та само той тръбеше като умопобъркан, че Кадиев щял да бие Фандъкова, а пък после резултатът бе 7:2.

Редно е най-накрая социолозите и занимаващите се с предизборни проучвания да бъдат подложени на надзор и контрол – така както има Съвет за електронни медии, така е наложително да се конституира орган следящ за чистотата и етичните норми в действията и бездействията на народните душеприказчици.


Изобщо не е задължително този орган да бъде държавен, даже е по-добре да е в ръцете на неправителствения сектор, защото спасението на давещите се е в ръцете на самите давещи се.

Не цензура, а защита – не диктат, а спасение за гилдията и нейните членове. Подвластни на изкушенията и благинките, които са гарантирани от отъркването около силните на деня. И вече топката е в медиите, в обществото и в самите социолози. Оттам трябва да дойде промяната, няма нужда от държавна намеса.


И след промяната позорящите иначе достойната за уважение професия като Колев и „Медиана“ трябва да бъдат изправени на позорния стълб, където и им е мястото!


А дотогава нормалните медии като БългарияУтре ще дават на своите читатели непоръчкови изследвания, в които са взели участия над 20 хиляди души, а не цитираните от Кольо – 1000. Ако наистина има и толкова.