Yahoo и NBA стартират VR услуга за феновете на спортните залози

Спорт

26-08-2020, 21:48

Автор:

Bulgariautre

Всичко от Автора

Националната Баскетболна Асоциация на САЩ и Канада подписа споразумение с Yahoo Sport за маркетинг партньорство. Целта на двете организации е разработването на иновативни продукти спорни залози и игри тип фентъзи (каквито има за Висшата лига и много други големи първенства).

Yahoo продължава да предлага и официалната фентъзи игра на НБА, но с много повече технологии и интеграция за поставяне на спорни залози.

В споразумението е описано, че Yahoo ще може да предлага разширено съдържание от „Лигата на извънземните“ на всички свои платформи, разширявайки още повече популярността на Лигата. 

Методите, чрез които Yahoo ще се опита да увеличи разпространението на асоциацията включват: безплатно излъчване на мачове, към които няма толкова голям телевизионен интерес и нови продукти за феновете на залозите, включително нови технологии, като виртуална реалност и други.

Значително по-добро съдържание

За да циментират своето партньорство, Yahoo Sports и NBA ще пуснат няколко съвместни шоу програми, включително и две предавания посветени на спортните залози и фентъзи играта. Специалните шоута трябва да дебютират по време на финалите на двете конференции, както и самият финал на НБА. 

Yahoo ще има право за използва ексклузивни кадри от НБА за да пуска всички важни моменти от двубоите, помагайки на залагащите да вземат по-информирани решения. Бил Кьонинг, който е директор за глобалното съдържание и връзка с медиите на НБА, казва, че ни предстои изцяло нов начин за обвързване с баскетболните фенове по света.

Интегриране на НБА във Виртуална реалност

Предвижда се НБА да излъчва мачове във Виртуална реалност в мрежата на Verizon, компания притежавана от Yahoo. Там също ще бъдат интегрирани допълнителни опции за поставяне на залози, по-фокусирана върху играта картина и още много възможности, който да позволят на зрителите да се докоснат до реалната атмосфера на играта, обяснява Кьонинг.

Yahoo Sport става официален спонсор за събитията с марка НБА, включително „NBA Pick’Em: Playoffs Bracket Challenge. Предвиждат се и много игри с прогнози, в които ще участват и звездите от лигата, споделяйки своето мнение за крайния резултат на предстоящите мачове.

Yahoo Sport ще бъде интегриран в официалния сайт на НБА – NBA.COM , приложението за мобилни телефони – The NBA App, NBA TV, както и всички други дигитални платформи на състезанието, независимо дали съществуват сега или ще бъдат пуснати в бъдеще. 

„Съвместната ни работа с НБА за подобряване на фенското изживяването на мачовете ще има невероятно влияние върху бъдещето на спорта и забавленията като цяло“ – казва Гуру Гоурапен, оперативен директор във Verizon Media.

NBA продължава да преследва развитие в нови пазари, включително Словакия и страните от Балтийския полуостров. Там асоциацията си сътрудничи с Olympic Entertainment Group (OEG). Целта на партньорството е разширяване на популярността на първенството във въпросните пазари. НБА желае да увеличи глобалната разпознаваемост на своя бранд и да намери нови аудитории. За това, стремежът на шефовете на лигата е да предложат по-добра комуникация и връзка с феновете.

Организацията има големи надежди за разширение в Европа, където се опитва да се пребори с конкуренцията на футбол и любимите на европейските запалянковци залози на футболни срещи. При рестартирането на НБА, данните показват, че всеки мач се гледа от средно 3.4 милиона привърженици от Европа, което е значително увеличение, спрямо предни сезони.