Погрижете се за онлайн репутацията на сайта си

От репутацията ви онлайн зависят пряко и вашите стратегии в областта на маркетинга, рекламата, продажбите, развитието на сайта и запазената ви марка

Вече сте минали етапа с изработка на сайт, решили сте основните проблеми с концепция и стратегии, страницата ви има пълнокръвен живот в интернет и е време да помислите и за своята онлайн репутация, съобщават от Тийн нюз.
Именно от нея зависи вашият имидж, имиджът на сайта, на фирмата ви и на бранда ви в глобалната мрежа. За да работи за всичко това на 100% вашата онлайн репутация, вие трябва да имате грижата дейността ви в интернет да бъде представена в изцяло положителен аспект, без да допускате какъвто и да било негативен нюанс в нея.
От репутацията ви онлайн зависят пряко и вашите стратегии в областта на маркетинга, рекламата, продажбите, развитието на сайта и запазената ви марка.
Тя цели на първо място да наложи абсолютно положителни имиджови стандарти пред потребителя, клиента или партньора, на всичко свързано с вас и вашата дейност ви интернет. Само по себе си управляването на онлайн репутациите на един или друг бранд, представляван в глобалната мрежа, представлява своеобразна ПР дейност и пряка комуникация с потребителя. То се осъществява чрез редица специфични инструменти, каквито представляват в случая мониторингът, контролът, анализът, развитието, комуникацията, обратната връзка, защитата, контактите между уеб страницата и посетителите..
Няма нищо лошо в това да се каже в пряк текст, че чрез управляването на репутацията си онлайн, вие манипулирате потребителя в интернет по начин, че той да се припознае с вашия сайт и дейностите ви в глобалната мрежа, да споделя вижданията ви по основни казуси и да одобрява решенията ви.
Затова е и толкова важно при това управление да прикриете максимално негативизма в отзивите относно сайта, в коментарите и в мнения, които ви правят само лоша реклама и вредят на бизнес интересите ви. Позитивното имиджово излъчване при брандирането е целта на всичко това.
Статистиката и опитът на водещи в интернет компании сочат, че ако сте максимално искрени пред потребителя и се отнасяте честно към него по отношение на себе си, бранда и дейността си, той ще реагира позитивно, със съпричастност и желание за контакт.
Контролирайте мнения и отзиви, появили се не само във вашия собствен сайт, но и във всички възможни социални медии, форумите, блоговете, сайтовете за споделяне на съдържание. Реагирайте гъвкаво на критиките и бъдете готов да ги неутрализирате с онлайн кампании с позитивни послания.
Така корпоративната ви идентичност ще бъде разпознаваема, положителна и привлекателна за потенциалните клиенти, а не само за онези, с които сте заработили още от момента, в който сте замислили изработка на сайт, който да представя бизнеса ви в интернет.