Избрани Новини
Ангелкова и посланик Хайджоу обсъдиха възможности за рекламирането на България в Китай
31-08-2017, 16:37
Снимка:Пресцентър МТ
Автор:Мила Иванова
Още по Темата:Ангелкова: България е един от най-активните членове на Световната организация по туризъм
Ангелкова: Обявяваме старт на вторите Годишни награди в туризма
Италиански топ блог за туризъм приканва туристите да се влюбят в Пловдив
За периода януари-юли 2017 г. китайските туристи са били почти 17 хил., като се отчита 53% ръст спрямо същия период за 2016 г.
Работим активно за рекламата на България на китайския туристически пазар с цел популяризиране на България като целогодишна туристическа дестинация. Свидетелство за това е броят на чуждестранните туристи от Китай у нас, които за периода януари-юли 2017 г. са били почти 17 хил., като се отчита 53% ръст спрямо същия период за 2016 г. За сравнение за цялата минала година те са били над 18 500 хил. Това зави министърът на туризма Николина Ангелкова по време на работната си среща с Негово Превъзходителство Джан Хайджоу, посланик на Китайската народна република в България.
„За нас е важно да продължим да си сътрудничим и в рамките на многостранни международни форуми, като Световната организация по туризъм (СОТ) и Програмата на СОТ „По пътя на коприната“, допълни още министърът. От думите й стана ясно, че Министерството на туризма ще се включи активно и в предстоящата инициатива „2018 EU-China Tourism Year“. Целта на събитието е популяризирането на европейски туристически забележителности чрез осветяването им в червено със златни звезди във връзка с Фестивала на фенерите в КНР, който ще се проведе на 2 март 2018 г. „Това е поредната важна стъпка за доброто сътрудничество между двете страни в областта на сектора Туризъм“, подчерта министърът.
Двамата обсъдиха възможностите за общи инициативи в областта на туризма, които да увеличат туристопотока от Китай в страната ни, залегнали в Годишната програма за национален туристически маркетинг и реклама за 2018 г. на България.
Топ Новини