КЗП: Разминаване между стаите в онлайн офертите и условията в хотела

Множеството от оплакванията на летовниците и тази година са за лоша хигиена в заведенията и некачествена храна

Несъответствие между "лъскавите" стаи в онлайн офертите и реалните условия в хотелите - това е най-честото нарушение, което открива Комисията за защита на потребителите при проверките си по Черноморието, предава БНТ.

Инспекторите в Бургаска област определят куриозните сигнали като "такса нищо" за престой без консумация по-скоро като спорадични случаи, докато множеството от оплакванията на летовниците и тази година са за лоша хигиена в заведенията и некачествена храна.

Инспектори от вътрешността на страната и тази година са командировани по Южното ни Черноморие, за да има проверки и на повече места, и по повече пъти. Въпреки вниманието, които привлякоха такси като "празен стол"и "желание на клиента", работата на проверяващите в Бургаско не ги среща често с такива случаи.

От около 2 500 проверки от началото на тази година, Комисията за защита на потребителите досега е съставила близо 160 акта за нарушения. Повечето сигнали постъпват от летовници, които сами организират почивката си.

Проверките по морето продължават, а в немалка част от случаите инспекторите проверяват туристическите обекти и като "тайни клиенти".