320 хил. клиенти на ЧЕЗ са се регистрирали за елекронна фактура

Над 323 000  абонати на ЧЕЗ са се регистрирали за получаване на електронна фактура от 2011 година досега, като през последната година броят им е 45 хил., отчитат от чешкото енергийно дружество. Услугата "елекртонна фактура" бе въведена от „ЧЕЗ Електро България“ АД именно през през 2011 г. Спред ЧЕЗ електонната фактура е далеч "по-модерен и екологичен вариант". От дружеството съобщават още, че през изминалата 2015 г. броят на абонираните за електронна фактура е 130 хил., което е увеличение с 325% в сравнение с 2014 г.

Най-голям е делът на предпочелите електронна фактура в София – над 54%. Значителен интерес към услугата е отбелязан в Плевен и Благоевград. 79% от регистриралите се за електронна фактура са го направили по интернет, а останалите клиенти са заявили услугата в Център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ и по телефон на денонощната линия на компанията 0700 10 010.

"Изборът на електронна фактура е изключително удобство за клиентите, гарантира сигурна защита на личните им данни, спестява време и дава възможност за лесно и практично контролиране на разходите. Електронната фактура е валиден, електронно подписан данъчен документ и е напълно идентична с хартиената. Бързото и навременно получаване на информацията за месечните задължения, сигурният достъп до данните по всяко време, осигуряват допълнително спокойствие и комфорт", заявяват от ЧЕЗ.

От чешкото енергийно дружество напомнят, че фактурата е безплатна и може да бъде заявена на сайта на компанията или на денонощната линия за обслужване на клиенти.