Fibank бележи най-висок ръст на разпознаваемост сред бизнеса

Fibank бележи най-голям ръст на разпознаваемост през първото полугодие на 2016 г. сред фирмите в страната, сочи проучване

Fibank, или Първа инвестиционна банка, е банката, която бележи най-голям ръст на разпознаваемост през първото полугодие на 2016 г. сред фирмите в страната. Това сочи проучване на "Прогрес консулт", което се провежда редовно на интервал от шест месеца и е представително за бизнес сектора в България.

Брандът "Fibank" пък най-бързо повишава своя коефициент на маркетинговата сила. Коефициентът на маркетинговата сила на марката е сборен показател, включващ разпознаваемост сред клиентите, покритие на изискванията на компаниите, доверие и избор на основна обслужваща банка.

Сред клиентите на банката, които са я посочили за основна банка, 34% са се спрели на нея заради удобството при обслужване, продуктите и услугите, които предлага, както и заради препоръки от страна на трети лица сред управителите на фирми в България.

Втората по обем група - 28% от анкетираните потребители - са избрали Първа инвестиционна банка заради "максимално съответствие с изискванията на клиента".