Пътник преби стюардеса след дълго чакане за сандвич

EasyJet потвърди, че машината е направила аварийно кацане в Рим заради агресивен пътник, а не заради бавна стюардеса

Самолет на нискотарифната авиокомпания EasyJet, пътуващ от Женева до Прищина, е бил принуден да се приземи в Рим заради разбеснял се пасажер.

По време на полета мъжът поръчал сандвич, който при нискобюджетните авиолинии се заплаща допълнително, но след  като се оказало, че да му се продаде сандвич отнема твърде много време, той шамаросал стюардесата.

Инцидентът е станал във вторник, 31 март съобщава The Daily Mail. Следва да се отбележи, че преди атаката над стюардесата, пътникът я е извикал отново с думите, "Чаках няколко часа, и съм гладен!".

Съседът по седалка на побойника разказа, че той първо просто се развикал на стюардесата, а след това се изправил и я ударил.

"Когато тя падна, той продължаи да я бие," - казва очевидеца.

EasyJet потвърди, че машината е направила аварийно кацане в Рим заради агресивен пътник, (Не заради бавна стюардеса, б.а.).

След кацането мъжът е бил арестуван. Авиокомпанията подчерта, че стюардесата е получила медицинско лечение, естеството на травмата не се уточнява. По-късно самолета е продължил полета до столицата на Косово.