“Убийствено интервю” събра 36 милиона за две седмици

Между 24 декември и 4 януари комедията е събрала над 4 милиона продажби и платени гледания в интернет

Провокативният филм “Убийствено интервю” на компанията “Сони пикчърс” спечели над 31 милиона долара от платено разпространение онлайн и по кабелни телевизии.

Между 24 декември и 4 януари комедията е събрала над 4 милиона продажби и платени гледания в интернет или други платформи за видео по заявка, съобщава БНТ. До момента филмът е спечелил 5 милиона долара от прожекции след пускането му в 580 независими кина в Северна Америка.

Премиерата на “Убийствено интервю” беше планирана за 25 декември, но след хакерска атака, която правителството на Съединените щати разглежда като заплаха за националната сигурност, от “Сони” решиха да го пуснат в интернет.