Краят на любимият сериал депресира европейците

Общество

24-11-2014, 19:30

Снимка:

flickr.com

Автор:

Лили Тодорова

Всичко от Автора

Още по Темата:

Жените на ръководни постове склонни към депресия

Европейските телевизионни фенове са изненадващо внимателни, когато става въпрос за разкриване на телевизионни сюжетни линии и финали на отделните епизоди. Това показва нов доклад за навиците на телевизионните фенове, представен от Samsung. Ето и синтезираните от Actualno.bg. изводи накратко:

- 71% от европейските телевизионни фенове никога не биха разкрили нарочно информация, свързана с това, което са гледали. Основната причина - не биха искали някой друг да им разкрие нарочно какво се е случило в любим сериал, ако не са гледали определен епизод.

- 52% от зрителите гледат само по един епизод от телевизионите сериали наведнъж

- Над една трета (36%) от феновете винаги ще питат приятел или колега дали е гледал епизода, преди да разкажат какво се случва

В доклада на южнокорейския гигант "Начинът, по който гледаме телевизия" се набляга и на редица други факти, показващи навиците на европейците спрямо телевизията. Телевизионните фенове се наслаждават на любимите си предавания, като половин Европа (52%) гледа само по един епизод наведнъж, въпреки че зрителите в Италия и Швейцария, съответно 60 и 62 процента, се отдават на няколко епизода наведнъж. Този европейски маниер на гледане насочва вниманието към друг дял от телевизионните фенове (36%), които посочват, че винаги питат приятел или колега дали е гледал епизода, преди да говорят за него пред тях, така че да не разкриват какво се случва. Един от пет зрители (18%) споделя, че би се ядосал, ако се натъкне на споделни разкрития в социалните мрежи, а една четвърт от европейските телевизионни фенове достигат до крайността да избягват социалните мрежи, списания, вестници и радио, в случай че те разкриват телевизионна тайна.

В доклада също така се подчертава, че половината (50%) от телевизионните фенове в Европа споделят, че търсят бягство от ежедневния живот посредством телевизията, но това бягство идва със своето напрежение. Почти половината (46%) от европейските зрители са толкова емоционално погълнати от телевизията, че скърбят, когато любимото им телевизионно шоу приключи. Повече от половината (51%) преминават към нещо ново, когато поредицата завърши, като всеки шести (16%) признава необходимостта да „запълни празнината” веднага с друго шоу. Всеки трети (33%) в цяла Европа чувства тревожност, когато епизодът е свършил напрегнато. Почти половината (45%) толкова се увличат, докато гледат телевизия, че се стресират или дори се ядосват, ако биват прекъснати.