Наоми Кембъл без грим в леглото – в подкрепа на сирийските деца

Топманекенката е една от първите знаменитости в нова кампания, наследник на „Ледената кофа”

Знаменитости започнаха да публикуват свои снимки в социалните мрежи Twitter, Facebook and Instagram в знак на съпричастие към новата благотворителна селфи кампания, наречена Wake Up Call („Звън на будилник”). Тя е вдъхновена от "Ледената кофа" (Ice Bucket), която се включи в борбата с Амиотрофичната латерална склероза, известна като „болестта на Лу Гериг".

Черната пантера на световния моден подиум Наоми Кембъл е една от първите звезди, която реши да се включи в новата благотворителна щафета, пише "Daily Mail".

В новия интернет флашмоб се включват знаменитости, които публикуват свои селфита непосредствено след събуждане, т.е. докато са още по пижама и без грим в леглото. Целта е да бъдат набрани средства за УНИЦЕФ, предназначени за пострадалите от войната сирийски деца.

Всеки един от участващите със свое селфи номинира други трима да се включат в кампанията със своя собствена снимка.