Жените харчат повече за мобилни игри от мъжете

Булевард

09-08-2014, 09:06

Автор:

BulgariaUtre

Всичко от Автора

Още по Темата:

Китайци продадоха децата си заради онлайн игри

Flurry достига до изненадващи заключения

Много хора смятат, че мобилните игри се територия, където господстват мъжете, но ново проучване на компанията за мобилни реклами Flurry достига до изненадващи заключения, съобщава TheNextWeb. Оказва се, че жените правят с 31 процента повече покупки в приложенията в сравнение с мъжете. Резултатът е базиран на глобални данни от платформата на Flurry за игри, достигащи до общо 1.1 милиона устройства. Изследването показва още, че жените прекарват 35 процента повече време с игрови приложения. Все още мъжете водят жените и отделят повече време за игри, пресъздаващи битки, стратегии, спорт и екшън.
Новият доклад се появява на фона на зашеметяващия успех на мобилната игра на американската реалити звезда Ким Кардашян. Според материал на New York Times разработчикът на играта Glu Mobile е генерирал 1.6 милиона долара приходи само по време на първите пет дена след представянето на играта, а предвид, че играта е безплатна, то това са приходи само от покупки в приложението. Според анализатори играта може да събере 200 милиона долара приходи на година. Този факт е провокирал Flurry да изследва по-отблизо спецификата и мотивацията на пазаруването вътре в мобилните игри.