Над 85 кампании се конкурират за престижната статуетка на Bright Awards 2014

Победителите ще бъдат обявени на официална церемония на 13 май в Кемпински хотел Зографски София

В съревнованието за престижната статуетка BAPRA Bright Awards 2014 ще се включат 86 кампании, подадени от 20 агенции и 6 компании и организации. Отчита се повишен ръст в броя на подадените заявки в размер на 7% в сравнение с миналата година. Носителите на отличието BAPRA Bright Awards 2014 ще бъдат обявени на официална церемония на 13 май 2014 г. в Кемпински хотел Зографски София.

Тази година най-голяма конкуренция има в категориите „Кампания за устойчиво развитие“, „Комуникационна кампания на годината“, „Иновативна кампания“ и „Специално събитие“. Броят на съревноваващите се проекти по категории са:

  • Категория „Кампания за устойчиво развитие“ – 19 кампании;
  • Категория „Комуникационна кампания на годината“ – 19 кампании;
  • Категория „Специално събитие“ – 18 проекта;
  • Категория „Иновативна кампания“ – 13 кампании;
  • Категория „Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“ – 6 кампании;
  • Категория „Кампания, реализирана в публичния сектор“ – 5 кампании;
  • Категория „Агенция на годината“ – 6 агенции;

„Щастливи сме, че и тази година продължаваме с тенденцията на увеличаване броя на участващите проекти в Bright Awards. Тази година в конкурса участват изключително силни ПР и комуникационни кампании. Макар 2013 година да беше трудна година за ПР бизнеса в България, качеството на съревноваващите се проекти е поредното доказателство, че трудностите и предизвикателствата не ни спират, а напротив – правят ни по-смели и креативни.“, сподели Николай Неделчев, председател на Управителния съвет на БАПРА за 2013-2015 г.

Тази година 20-членно жури оценява най-успешните ПР кампании в България. Всички членове на журито са световно признати ПР и комуникационни експерти от цял свят. Председател на журито тази година е г-н Дейвид Галахър, президент на Световната ПР организация (ICCO) и миналогодишният председател на журито в PR Lions, в рамките на международния фестивал за креативност Cannes Lions. Сред останалите членове на журито са: Кристоф Жинисти, смятан за един от основните двигатели, допринесли за развитието на дигиталните комуникации в Европа и основател на неправителствената организация WebDiversity; Барт де Врийс, член на борда на Международната ПР асоциация (ИПРА) от 2009 г.; Д-р Янина Дюбейковская, съпредседател и програмен директор на Световния комуникационен форум Давос; Д-р Зехра Гюнгьор, президент на Международната ПР асоциация (ИПРА) за 2014 г.; Джон Сандърс, регионален президент на Fleishman-Hillard за Европа, Близкия Изток и Африка (ЕМЕА); Франсис Ингам, миналогодишният председател на журито и главен изпълнителен директор на Световната ПР организация (ICCO) и други. Представяне на всички членове в журито можете да намерите тук: http://www.bapra.bg/2014/bg/jury/

Официални партниращи организации на BAPRA Bright Awards 2014 са: Български форум на бизнес лидерите (БФБЛ), Италианска търговска камара в България (Camera di Commercio Italiana in Bulgaria), Гръцкият бизнес съвет в България (HBCB) и Германо-Българска индустриално-търговска камара (ГБИТК).

Медийни партньори на конкурса са: Българска национална телевизия, сп. Мениджър, в. 24 часа и в. Труд, SeeNews, actualno.com, expert.bg, dir.bg, Econ.bg, PR&Media News, news.bg, bulgaria.utre.bg, mkt360.eu, bgreklama.bg, csr.bg, mypr.bg, списанието B2B и b2bmagazine.bg.  

Спонсори на проекта са: Кемпински хотел Зографски София, Протехника, Брангаба, Dve events, Текама, Gettyimages, Coca-Cola, Загорка и ABSOLUT.

Актуална информация за BAPRA Bright Awards 2014 можете да следите и във Фейсбук страницата на конкурса: https://www.facebook.com/BAPRABrightAwards.

Ако желаете да получите допълнителна информация за конкурса или да се присъедините като партньор, изпратете своето запитване на: office@bapra.bg.

За BAPRA Bright Awards

Наградите BAPRA Bright Awards са учредени през 2010 г. и много бързо се утвърдиха като единствения форум у нас, който дава възможност на ПР професионалистите да сравнят своите постижения със световната ПР практика. С всяка изминала година броят на заявките за участие расте значително. През 2013 г. взеха участие 80 кампании. Изборът на победителите е напълно конфиденциален, като всеки член на журито оценява самостоятелно постъпилите кандидатури в дадена категория.

За БАПРА

Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) е създадена през 2001 г. като независима и доброволна организация с нестопанска цел да подпомага и утвърждава ПР-а като дейност в полза на развитието на съвременното общество. БАПРА работи за подобряване партньорството на ПР бизнеса у нас с държавната и местната власт, академичните среди, бизнеса, граждански организации и медиите. Членове на БАПРА са най-авторитетните компании за комуникационни услуги на българския пазар. Всички членуващи компании в асоциацията приемат Етичния кодекс на ПР специалистите в България, гарантират прозрачна и почтена дейност, висок професионализъм и лоялно отношение, както към клиентите, така и към своите колеги. БАПРА е гласът на българския ПР бизнес.

Facebook: https://www.facebook.com/BAPRA.Bulgaria?ref=hl

Web-site: www.bapra.bg