Българин и италианец създадоха нов моден лейбъл в Обединеното кралство

Арт и Стил

18-07-2013, 12:53

Снимка:

Елза Парини

Автор:

Елза Парини

Всичко от Автора

Колчагов е обличал Мадона, Бионсе и Сара Джесика Паркър

Благодарение на сътрудничеството на утвърденият български дизайнер Светослав Колчагов и италианския маркетингов специалист Емилио Барба бе създадена марката „Колчагов Барба”, която има за цел да даде нов смисъл на лукса.

Новият моден лейбъл вижда роклята като уникално бижу, което да украси, възвеличае и да обгърне женското тяло, съчетаващо класическата със съвременната мода в обаятелен и изискан дизайн.

Светослав Колчагов е роден в Пловдив, България и от 2003 г. живее и работи в Лондон, където се развива и твори за някои от най-известните и влиятелни дизайнери и марки като Alexander McQueen, Preen, Burberry и Vivienne Westwood.

Емилио Барба е роден в Гаета, Италия той се премества в Обединеното кралство през 2000 г., когато той е бил ръководител на маркетинга за различни издания и глобални организации, работещи с водещи модни къщи като Dior.

Творчество, внимание към детайла и любовта към мода са елементите, които представляват всяко творение, което е направено с луксозни тъкани, текстура и материали, които са изработени изключително на ръка.

Колчагов Барба избра София като база за официалния си старт, които ще бъде обявен по време на много специално VIP парти на 4-ти август. Гостите на вечерта ще видят представяне на творения на новия моден тандем.

Техни проекти вече са показвани по време важни събития включително Royal Ascot и Cartier Polo.

На 24 юли звездата на новия мюзикъл на Уест Енд „УАГ” Пипа Фултън ще мине по червения килим на премиерата именно с тоалет направен от новият моден тандем Колчагов Барба.