"Информационно обслужване" излезе на печалба

Общество

15-07-2013, 13:13

Автор:

Bulgariautre

Всичко от Автора

Приходите на компанията за периода Януари-Юни 2013 г. са 11,5 млн. лв.

"Информационно обслужване" излезе на печалба за периода януари-юни 2013 г., съобщават от дружеството.

ИТ компанията "Информационно обслужване" реализира печалба за първата половина на 2013 г. в размер на 2,37 млн.лв. Приходите на компанията за периода Януари-Юни 2013 г. са 11,5 млн. лв. Така дружеството е отново с положителен финансов резултат след 2012 г., когато регистрира загуба в размер на над 2,5 млн. лева, а за цялата 2011 г. печалбата е била едва 74 000 лв.

"Целта на мениджмънта на дружеството е "Информационно обслужване" да се превърне във висококонкурентна ИТ компания, с експертен екип от мотивирани професионалисти", заявиха от екипа, преструктурирал фирмата.

"Финансовите показатели на компанията за периода показват, че сме на прав път. Създаденият екип за този кратък период вече дава изключителни резултати при изпълнение на проектите на компанията. Целта ни е да повишим ефективността и финансовите резултати и вече над 6 месеца водим политика за оптимизиране на оперативните разходи и повишаване на ефективността на работа и конкурентоспособността на компанията. С резултатите показахме, че в "Информационно обслужване" мисията е възможна въпреки многократните експерименти с компанията в последните години". коментира изпълнителният директор Ивайло Филипов.

Сред стъпките по приетата политика по активно управление на оперативните разходи, предприети от мениджмънта в последните 8 месеца, са:
• Нова организационна структура с ново длъжностно щатно разписание, промени по основните месечни възнаграждения на служителите, ефективно съкращаване на персонал и като нетен ефект намаление на месечния разход за възнаграждения на 42% от приходите.
• Създаване на ясни правила за поемане на задължения и извършването на разходи от служители на Дружеството при ясно дефинирани нива на одобрение, включително въвеждане правила за извършване на предварителен и последваш финансов контрол на разходите в дружеството.
• Намаление на разходите за горива и ремонт на автомобили, в това число намаление на разходите в Централно управление чрез въвеждане на система за управление на автопарка на компанията.
• Намаление на разходите за мобилни услуги за дружеството с приблизително 50%.

"Информационно обслужване" е дружество с 99,5 % от капитала, собственост на държавата. Правата на собственост се упражняват от Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията.