Петте най-изтъркани PR ходa на Холивуд

Булевард

12-07-2013, 18:15

Автор:

Елза Парини

Всичко от Автора

Как се сбъдва "американската мечта”?

Знаменитостите отвъд океана не винаги са изобретателни в желанието си да напомнят на света за себе си. Когато става въпрос за PR, Холивуд често повтаря едни и същи добре познати трикове. Ето най-големите клишета в американската PR история.

 

"Открадната” секс касета

 

От както е изобретена видео камерата, тя се ползва за снимане на какво ли не. Разбира се - и на най-интимните моменти. Плеяда от американски знаменитости неволно или умишлено станаха жертва на секс скандали с домашно порно през годините. Памела Андерсън, Парис Хилтън, Ким Кардашиян и много други са запечатали сексуалния си живот на лента, а по някое време това става достояние на света благодарение на световната мрежа. Популярни лица от родния шоубизнес също прибягнаха до подобен PR, къде успешен, къде не чак толкова.

 

Шофиране с превишена скорост или невинно ПТП

 

Америка се отличава от нашата малка страна с това, че законите се спазват стриктно. Когато става въпрос за известен човек, той бива разпнат на кръст - ако прекрачи правилата, тогава ръката на закона се стоварва с пълна сила над главата му.

Затова и популярните американци често прибягват до подобни безобидни закононарушения с цел привличане на медийният интерес и публично внимание.

Линдзи Лоън, разбира се, е най-яркия пример, но освен нея в листата с "лоши" шофьори влизат десетки други звездни величия.

 

Трева, наркотици и алкохол

 

Една приятелка ми каза преди време: "Всички в Холивуд си пафкат, всеки втори си има личен дилър на кокаин”... сигурно това е истина, но тези, които провокират общественото внимание с лошите си навици, са единици. Дали ще бъдат "изловени” от папараци в крачка с "фишек” в ръка, както се случва често с тийн идола Бийбър, или пък ще си признаят публично и ще влязат в клиниката Бети Форд - това си остава клише.

Но каква звезда ще си без поне една снимка в участъка на Ел Ей?

 

Странни снимки в социалните мрежи

 

Ясно е, че освен за комуникация, социалните мрежи се ползват за реклама. Какъв по-лесен начин да стигнеш до феновете от социалните мрежи от това да публикуваш напълно човешките постове на семейни снимки, чрез които т.н. маса звезди се наслаждават на ефекта от споделянето на провокативни и нестандартни фотографии. В това отношение Майли Сайръс надминава всички, включително и Джъстин Бийбър.

 

Клептомания

 

Спорно е дали клептоманията и нападението над фенове или папараци е последният изтъркан PR ход, но вълнението да си откраднеш нещо от магазин сигурно е просто импулс... или добре замислен рекламен трик. Във всички случаи е по-добре, отколкото да нападнеш фотограф или почитател, което едва ли ще предизвика съжаление.