EVN търси своите нови лоялни клиенти

Мисия Пловдив

19-11-2012, 15:09

Снимка:

plovdiv.utre.bg, архив

Автор:

Plovdivutre.bg

Всичко от Автора

Наградите са ваучери за топлинна енергия на стойност 7500 лева

EVN България Топлофикация продължава кампанията за лоялни клиенти и през отоплителен сезон 2012/2013 г.

Коректните клиенти на дружеството през отоплителен сезон 2012/2013 г. отново имат възможността да спечелят ваучери за топлинна енергия на обща стойност 7500 лв., както и енергийноефективни мерки за обновяване на общите части на своите жилищни сгради. 

EVN България Топлофикация продължава кампанията за насърчаване лоялността на своите клиенти в Пловдив. Първата й част е насочена към индивидуални клиенти, които ползват услугата централно отопление и заплащат редовно своите месечни фактури за топлинна енергия. Дружеството ще раздаде като награда 65 индивидуални ваучера за топлинна енергия, които ще се приспаднат от фактурите им за топлинна енергия след 1 октомври 2013 г.

Общата стойност на ваучерите е 7500 лв. – 5 от тях са на стойност 300 лева и 60 на стойност 100 лева. Определянето на печелившите клиенти ще стане чрез томбола след края на отоплителния сезон, като в нея ще бъдат теглени номерата на измервателните точки (ИТН), отговарящи на условията за участие.

В томболата ще участват всички клиенти на дружеството, които ползват услугата централно отопление и заплащат редовно своите месечни фактури за топлинна енергия за целия отоплителен сезон 2012/2013 г.

Втората част на кампанията е под надслов „Направете сградата си по-уютна с наша помощ”. Тя е насочена към клиенти, живеещи в многофамилни сгради етажна собственост с над 24 домакинства в тях. Необходимо е над 75% от домакинствата в сградата да ползват услугата централно топлоснабдяване. Всички клиенти, които живеят в сгради, отговарящи на посочените критерии, участват автоматично в класацията за награда и не е необходимо да подават заявление за участие.

Награди ще спечелят клиентите, които живеят в най-лоялните жилищни сгради. Класирането ще става според най-висок процент клиенти в сграда, заплащащи редовно своите месечни фактури към EVN България Топлофикация в безлихвения период.

EVN България Топлофикация ще осигури общо 15 награди за клиенти в най-лоялните сгради. Те включват различни енергийноефективни мерки и мерки за обновяване на общите части.

В двете части на кампанията за лоялност не участват клиенти, ползващи само топлинна енергия, отдадена от сградната инсталация.

Кампанията на EVN България Топлофикация за насърчаване на коректността у клиентите стартира през отоплителен сезон 2011/2012 г. За изминалия зимен сезон 65 клиенти спечелиха индивидуални награди на обща стойност 7500 лв., а сградите на други 246 домакинства бяха обновени от EVN България Топлофикация с енергийноефективни мерки на обща стойност 56 000 лв.